Modlitwa o uproszenie łask przez przyczynę św. Siostry Faustyny

O Jezu, któryś św. Faustynę uczynił wielką czcicielką nieograniczonego miłosierdzia Twego, racz za jej wstawiennictwem, jeśli to jest zgodne z najświętszą wolą Twoją, udzielić mi łaski..., o którą Cię proszę. Ja grzeszny nie jestem godzien Twego miłosierdzia, ale wejrzyj na ducha ofiary i poświęcenia Siostry Faustyny i nagródź jej cnotę, wysłuchując próśb, które za jej przyczyną z ufnością do Ciebie zanoszę.

Ojcze nasz..., Zdrowaś Maryjo..., Chwała Ojcu...

Święta Siostro Faustyno - módl się za nami!

76 komentarzy:

  1. Św. Faustyno, wstawi się za mną do Jezusa Miłosiernego. Módl się o błogosławieństwo Boże dla mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sw Faustyno upros Boga o laske nawrocenia dla syna Dariusza bladam

      Usuń
    2. Święta Faustyno proszę ciebie o pomoc w znalezieniu pracy dla mnie i.mojego narzeczonego Tomka i o to żebyśmy wzięli ślub i żeby moi rodzice przestali mi utrudniać moja drogę życiową

      Usuń
  2. Siostro Faustyno proszę o modlitwę za mnie o pomoc w znalezieniu pracy . Jezu ufam Tobie .

    OdpowiedzUsuń
  3. św. Faustyno , błagam Cię wyproś u Pana naszego łaskę Miłosierdzia dla mnie ...aby Dobry Bóg dał mi jeszcze jedną szansę ...błagam Cię

    OdpowiedzUsuń
  4. św. Faustyno , błagam Cię wyproś u Pana naszego łaskę Miłosierdzia dla mnie ...aby Dobry Bóg dał mi jeszcze jedną szansę ...błagam Cię

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚWIĘTA FAUSTYNO DZIĘKUJ I PROŚ ZA NAMI BOGA DZIĘKUJĘ ZA OTRZYMANĄ POMOC I ŁASKI I PROSZĘ O MIŁOSIERDZIE NADE MNĄ I MOIMI DZIECMI I ZAWIERZAM OPIECE MATKI BOŻEJ NASZĄ TERAŹNIEJSZOŚC I PRZYSZŁOŚC PROSZĘ ABY BYŁA LEPSZA POMAGAJ NAM ŻYĆ I ZMIENIAĆ SIĘ NA LEPSZYCH I ABY BYŁO DOBRZE I ŁATWIEJ MATECZKO BOŻA PROSZĘ O POMOC W DOBRYM WYCHOWANIU WYKSZTAŁCENIU I ŻYCIU DZIECI I MB BŁAGAM TAKŻE POMÓŻ MI I DZIECIOM W SPRAWIE NASZEJ PRZYSZŁOŚCI I WE WSZYSTKICH NASZYCH SPRAWACH OSOBISTYCH RODZINNYCH SZKOLNYCH ZAWODOWYCH SPOŁECZNYCH I RÓWNIEŻ W FINANSOWYCH NA ZAWSZE
    MATECZKO NAJSWIĘTSZA PROSZĘ POMÓŻ ŁUKASZOWI W DOBRYM WYCHOWANIU I PRZYGOTOWANIU I ZDANIU MATURY I DOBRYM PRZYGOTOWANIU WYBORZE I NAUCE I POMYŚLNYM UKOŃCZENIU NA DOBRYM KIERUNKU STUDIÓW I ABY PO NICH PRACOWAŁ SZCZĘŚLIWIE POMÓŻ ABY OPERACJA KOLANA ŁUKASZA WYPADŁA DOBRZE SZCZĘSLIWIE I ABY BYŁO JUŻ DOBRZE ZE ZDROWIEM PROWADŹ OPIEKUJ SIĘ OCHRANIAJ KSZTAŁTUJ ŁUKASZA I MU BŁOGOSŁAW PROSZĘ RÓWNIEŻ O BŁOGOSŁAWIEŃSTWO NA ZAWSZE RELACJOM MOIM Z SYNEM
    BŁAGAM TEŻ POMÓŻ OLI DOBRYM ZDROWIU W DOBRYM SZCZĘŚLIWYM JEJ WYCHOWANIU PRZYGOTOWANIU DO ŻYCIA RODZINNEGO I W ŻYCIU W ZDANIU DOBRZE EGZAMINU GIMNAZJALNEGO I W DOSTANIU SIĘ DO NAPRAWDĘ DOBREJ -DLA NIEJ I JEJ PRZYSZŁOŚCI KLASY W NASTĘPNEJ SZKOLE ŚREDNIEJ PROSZĘ O DOBRE PRZYKŁADY DLA OLI I POMOC W NAUCE PROSZĘ O DOBRYCH I WARTOŚCIOWYCH NAUCZYCIELI I KOLEGÓW PROSZĘ O POMOC OLI RÓWNIEŻ W EGZAMINACH W SZKOLE MUZYCZNEJ ABY ZDAŁA SZCZĘŚLIWIE I PRZYGOTUJ DO NAUKI DALEJ OPIEKUJ SIĘ PROWADŹ OGRANIAJ OLE I JEJ BŁOGOSŁAW POMÓŻ ABY MOJE Z CÓRKĄ RELACJE BYŁY DOBRE
    BARDZO PROSZĘ POMÓŻ ANI W DOBRYM ZDROWIU WYCHOWANIU W NAUCE DOBRYM WYCHOWANIU KSZTAŁTUJ ANIE OPIEKUJ SIĘ NIĄ PROWADŹ STRZEŻ OCHRANIAJ I DZIAŁAJ DOBRO W ŻYCIU ANI I JEJ BŁOGOSŁAW I RELACJOM MOIM Z CÓRKA BŁOGOSŁAW
    POMAGAJ NAM W DOBRYM ŻYCIU I WYCHOWANIU I PRZYGOTOWANIU DZIECI A DZIECIOM WE WZRASTANIU WYKSZTAŁCENIU I DAWAJ DZIECIOM DOBRY PRZYKŁAD DOBRE SZKOŁY ZAWODY PRACE RODZINY ŻYCIE I SZCZĘŚCIE W ŻYCIU PROSZĘ O TO DLA MOICH WSZYSTKICH DZIECI PROSZĘ O POMOC W PODEJMOWANIU DOBRYCH DECYZJI UKOŃCZENIU DOBRYCH STUDIÓW I W ŻYCIU NA ZAWSZE DAJ DZIECIOM DOBRE SZCZEŚLIWE ZDROWE RODZINY I BŁOGOSŁAW IM OBDARZAJ NASZĄ RODZINĘ OBFITOŚCIA TWOICH ŁASK DOCZESNYCH I WIECZNYCH PRZEZ DUCHA ŚWIĘTEGO BOŻYMI ŁASKAMI POMOCĄ OBRONA PRZED WSZELAKIM ZŁEM I OPIEKĄ TWOJĄ NAJSWIĘTSZA MATKECZKO I TWOICH SWIĘTYCH W NIEBIE I OPATRZNOŚCIĄ BOŻĄ BŁAGAM ABY MOJE Z DZIEĆMI RELACJE NA ZAWSZE BYŁY DOBRE ABYM POSTĘPOWAŁA DOBRZE I MĄDRZE I POMAGAJ I OCHRANIAJ TAKŻE I MNIE BARDZO PROSZĘ O POMOC I OPIEKE NADE MNĄ W DOMU I W MOJEJ PRACY -TY WIESZ WSZYSTKO -I WSZEDZIE PROWADŹ MNIE SZCZEŚLIWĄ DOBRA BEZPIECZNĄ PROWADŹ I DZIAŁAJ DOBRO I BŁOGOSŁAW MI I BŁOGOSŁAW NAM PROSIMY-MAMA ADZIEĆMI-MATKO BOŻA I JEZU I DZIAŁAJCIE W NASZYM ŻYCIU JEZU UFAMY TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  6. Siostro Faustyno proszę o pomoc dla mojego syna w zaliczeniu roku. Za Twoim pośrednictwem wstaw się za niego do Naszego Pana
    o cierpliwość, wytrwałość, mądrość.

    OdpowiedzUsuń
  7. św. Faustyno , błagam Cię wyproś u Pana Boga naszego łaskę Miłosierdzia dla mnie aby Dobry Bóg dał mi jeszcze jedną szansę na nowe życie.Błagam Cię nie zostawiaj mnie samej.Nie wiem co ze mną będzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Święta Faustyno proszę cię o pomoc dla Patryka,o pozytywne rozpatrzenie wszystkich trudnych spraw dla Patryka,daj mu siłę i wypros mu u Boga błogosławieństwo na każdy dzień życia i szybki powrót do rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Św. Faustyno błagam dopomóż mi, wysłuchaj moich modlitw.
    Potrzebuję cudu w mojej sytuacji i wierzę, że za Twoim wstawiennictwem Bóg Miłosierny mnie wysłucha.
    Oddaję się Tobie i proszę pokornie o wstawiennictwo u Boga w rozwiązaniu mojej beznadziejnej sytuacji w jakiej się znajduję.
    Ty wiesz jaki żal, ból i jaka rozpacz jest w moim sercu .Błagam ratuj mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Siostro Faustyno przez Twoje wstawiennictwo proszę za zmarłą Krystynę oraz o zdrowie dla mamy i pani Marii i potrzebne łaski dla całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Święta Faustyno proszę o modlitwę w intencji Małgosi w Bogu wiadomej sprawie. Proszę również o wsparcie w sprawach związanych z pracą. Prosi Jola.

    OdpowiedzUsuń
  12. Święta Faustyno proszę wstaw się za mną u Jezusa w intencji za znalezienie dobrej, stałej pracy, której tak długo szukam. Proszę o modlitwę o dobrego przyjaciela a jeśli jest taka wola Boża przyszłego męża. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Święta siostro Faustyno ,wyproś mi łaskę o szczęście w miłości

    OdpowiedzUsuń
  14. Święta Faustyno proszę Ciebie uproś u Pana Jezusa Miłosiernego uzdrowienie mojej bratowej Tereski oraz siostrzeńca Michała i jego synka Mikołaja, proszę również o uzdrowienie i błogosławieństwo dla Stasia j jego żony Danusi

    OdpowiedzUsuń
  15. ŚWIETA FAUSTYNO UPROŚ U PANA MIŁOSIERNEGO ABY MOJEJ CORCE ULOŻYLO SIE W ŻYCIU ABY WYBRAŁA TA OSOBĘ Z KTÓRA JEJ BĘDZIE DOBRZE UPROŚ ABY ZERWAŁA WSZELKIE KONTAKTY Z NIEODPOWIEDZIALNĄ OSOBĄ-PROSZĘ CIE ,RATUJ MOJĄ CÓRKĘ ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Święta Faustyno. Za Twoją przyczyną proszę, aby moje dzieci dochowały się potomka o zdrowie dla mojej wnusi i całej rodziny, o pokój na całej ziemi. Dziękuję za dotychczasowe łaski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Św. Faustyno, uzdrów mnie z raka, bo Ty wszystko możesz uprosić u Jezusa i Maryi. Prosi największy grzesznik na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sw. Siostrzyczko Faustyno prosze za Twoim wstawiennictwem do Milosirdzia Bozego o cud uzdrowienia mojego wujka Arturka. Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  19. Św. Faustyno, uzdrów mnie. M.

    OdpowiedzUsuń
  20. święta Faustyno proszę cię o pomoc w zdaniu matury i żebym nie przejmowała się nauką i czuła wewnętrzny spokój i rozwiązanie dla mnie problemu z maturą dla mnie wiadomego Faustynko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Święta Faustyno, proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Jezusa, aby czuwał nade mną i pomógł mi w zmianie pracy. Błagam o to, ponieważ od tego zależy tak wiele, w szczególności dobro mojej rodziny. Święta Faustyno, proszę abyś wstawiła się do Miłosiernego Serca Pana Jezusa, aby On tak pokierował moim życiem, żebym mogła robić to, do czego jestem powołana. Abym mogła swoją pracę wykonywać dobrze i solidnie, i abym miała czas na niesienie pomocy, rozwój osobisty i bycie z najbliższymi. Abym mogła wyrwać się z tego prowadzącego do samozniszczenia kołowrotka. Aby dane mi było odetchnąć, uśmiechnąć się i uczyć czegoś nowego. Aby dane mi było spełniać obowiązki rodzicielskie i małżeńskie tak, jak powinnam to robić. Abym miała siłę normalnie żyć - dla siebie i innych. I gdy to się stanie, abym nie zmarnowała danej mi szansy, ale stawała się coraz lepszą poprzez zaangażowanie się w to, co powinnam robić. Panie Boże, jestem niczym, ale dzięki Tobie staję się mądrzejsza. Jesteś Wielki! Twoja na zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  22. Święta Faustyno proszę Cię o modlitwę i wyproszenie łaski uzdrowienia dla mojego ciężko chorego brata na białaczkę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Święta Faustyno proszę Ciebie o wstawiennictwo u naszego Kochanego Boga o łaskę zdrowia dla mojej rodziny, oraz o prace dla mnie. Dziękuje Bogu za moje życie, dzieci i męża. Proszę Boże abyśmy nigdy nie zwątpili. Bóg zapłać za wszystkie łaski.

    OdpowiedzUsuń
  24. Święta Faustyno proszę Cię o wyproszenie łaski zdrowia dla mojego męża
    i szczęśliwy przebieg jutrzejszej operacji

    OdpowiedzUsuń
  25. św.Faustyno proszę cię o zdanie matury i żeby nie było obowiązkowej z matmy

    OdpowiedzUsuń
  26. Najdroższa umilowana przez Boga prosze o wstawiennictwo dla Adama ,ktory cierpi z powodu syna Pawelka ,racz dodac mu sil i wypros o Boze Milosierdzie dla niego i jego synka Pawelka gdyz nie wie co czyni spraw aby poniedzialkowy dzien byl darem od Pana Naszego gdyz jemu i tobie powierzam ich sprawy ,,Niech im sie stanie wedlug slowa twego Kasia i Olek Dąbrowa

    OdpowiedzUsuń
  27. Św.Siostro Faustyno wyproś mi u Miłosiernego Jezusa łaskę pełnej i szczęśliwej rodziny z dobrym kochającym tatą dla mojego synka, pomoc w wyjściu z problemów finansowych dla mojej rodziny.Panie Jezu oddaje nas w Twoje ręce z pełną ufnością!

    OdpowiedzUsuń
  28. Swieta Faustyna prosze cie wez w opieke rodzine mojej córki aby zaczeli sie modlić i czesciej chodzili do kościoła ,prosze cie o szcześliwy poród,i abywszystko było w porzadku z dzieciątkiem i matka prosze o modlitwe.

    OdpowiedzUsuń
  29. Błągam Cię Święta Faustyno, wstaw się za mną, uproś Pana Jezusa o łaskę uzdrowienia z mojej choroby, z którą walczę bezskutecznie już 14 lat. Tak bardzo pragnę żyć normalnie, bez wstydu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Święta Faustyno proszę Cię o łaskę uzdrowienia dla mojego taty u którego wczoraj zdiagnozowano nowotwora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Święta Faustyno proszę wstaw się za mną u Pana Boga i uproś łaskę uzdrowienia dla mnie mojej duszy i mojego ciała

    OdpowiedzUsuń
  32. sw Faustyno prosze Cie o dar mowy dla dawidka ,o nawrocenie taty z nalogu pijanstwa,dar laski spowiedzi dla taty.,o szczesliwe narodzenie blizniakow ,o zgode w rodzinie i wes w opieke moja cala rodzinie i bron nas od naglej niespodziewanej smierci....o szczesliwy pobyt w belgii -blagam cie .......

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana Swieta Siostro Faustyno blagam Cie pomöz mi rozwiazac moje problemy finansowe i z mieszkaniem.

    OdpowiedzUsuń
  34. Święta Faustyno proszę Cię o uzdrowienie naszej mamusi chorej na białaczkę. Dodaj jej sił do walki z chorobą, by wdrożone leczenie przyniosło jak najlepsze efekty i poprawę wyników. By jeszcze przez długie lata cieszyła się dobrym zdrowiem i życiem. Proszę o zdrowie dla całej naszej rodziny i Boże błogosławieństwo

    OdpowiedzUsuń
  35. Swięta Faustyno proszę uzdrów mnie z tej choroby na którą nagle zapadłam Beata

    OdpowiedzUsuń
  36. Jezu , proszę Cię o uzdrowienie mojej matki i mojego uzdrowienia , z łaski , by znaleźć swoje " Józefa ", a moja siostra też. Modlę się o moich rodziny, przyjaciół , dla naszego życia i na wszystko i każdego, kto jest jej częścią. Modlę się za wszystkich dziedzinach mojego życia , pragnień i marzeń moich i mojej rodziny , dla mojej wspólnoty, grupy , ministerstwa , pracy, nauki , leczenia i poprosić miłosierdzie dla mojej przeszłości , teraźniejszości i przyszłości . Dziękuję Panie, mój wewnętrzny i Heal mój kosmicznej. Również przedstawić Pablo , jego życie , moje relacje z nim , że Bóg da nam rozeznanie tego, co On ma dla nas i chce mieć pewność , aby swoją wolę na nas Pan , unieważnienie małżeństwa . Jezus przez wstawiennictwo świętej Faustyny , witamy moje prośby i czeka , u mnie i mój ukochany .
    Jezu ufam Tobie !

    OdpowiedzUsuń
  37. Święta Faustyno, proszę uproś zmiłowanie i błogosławieństwo dla rodziny,
    uproś żywą wiarę, nadzieję,miłość ,łaskę przebaczenia i pełnienia woli bożej na co dzień
    proszę tez o trwałe uwolnienie od zła i pełne uzdrowienie dla chorych jej członków szczególnie dzieci, jeśli taka jest wola Pana.

    OdpowiedzUsuń
  38. św.Faustyno proszę cię o znalezienie normalnej pracy i wewnętrzny spokój.

    OdpowiedzUsuń
  39. Sw. Faustyno ja Cie tak goraco blagam z calego serca mojego o uzdrowienie mojego Meza z choroby nowotworowej. Sw Faustyno- Boza Sekretarko, racz zanurzyc Meza w niezglebionym Milosierdziu naszego Odkupiciela i racz ublagac milosiernego Pana o cudowne uzdrowienie dla mojego Meza.W Tobie Sw. Faustyno pokladam nadzieje.JEZU, UFAM TOBIE!

    OdpowiedzUsuń
  40. Święta Faustyno,
    Dziękuję Ci za to, że jesteś obecna w moim życiu, że potrafię dostrzegać Miłosierdzie Boże, odkąd przyjęłam sakrament bierzmowania, a Ty Wielka Święta stałaś się moją patronką. Dziękuję, za wszystko i proszę Cię o rozwiązanie tego problemu ze szkołą średnia, aby przeniesienie do Katowic się udało. Jestem pełna wiary i nadziei, myślę, że jak zwykle nie zostawisz mnie samej z tym problemem.

    OdpowiedzUsuń
  41. sekretarko Bożego Miłosierdzia miej w opiece moją rozbitą i poranioną rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  42. Apostołko Bożego Miłosierdzia, wstaw się za Rafałem i Mileną u Jezusa Miłosiernego. Wyproś u Niego łaskę o którą modlę się od miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  43. Proszę o modlitwę w intencji Wojtka, Pawła i Danki o głęboką wiarę, powrót na drogę życia sakramentalnego, o uwolnienie od nałogów nikotynizmu Danki, Wojtka i Męża mojego, o Łaski potrzebne dla s. Eweliny, o zgodę i jedność w rodzinie Adama i Ewy,o uwolnienie Dawida z nałogu komputerowego, za Karinę i Magdę o uwolnienie z nałogu alkoholizmu i narkotyków, oraz by Magda mogła wychowywać swojego synka, o uzdrowienie relacji między siostrami Grażyną i Gabrysią, o wypełnienie woli Bożej w życiu Pawła , o ulgę w cierpieniu po śmierci córki dla Jej Rodziców- Grażyny i Grzegorza, proszę o Łaski potrzebne dla Bogusi i Darka, o uwolnienie z alkoholizmu dwóch sąsiadów, o dobre relacje miedzy macocha i dziećmi, o uwolnienie Gienka z nikotynizmu,o zdrowie dla Taty i Macochy, o uwolnienie Taty z nałogu nikotynizmu, o wypełnienie woli Bożej w życiu Łukasza,o Łaskę szczęsliwego przebiegu ciąży dla Marty-- o zdrowie dla Niej i Jej nienarodzonego Dzieciątka, o powrót Marty na drogę wiary-o mądrość i łaski dla rządzących, o uwolnienie z alkoholizmu Basi, o łaskę zdrowia dla Bronisławy,-Bóg zapłać za modlitwę




    OdpowiedzUsuń
  44. Święta Siostro Faustyno, błagam wyproś mi u Pana wyzwolenie z mojego nałogu i cudowne uwolnienie od katastrofalnych jego skutków.
    Wierzę , ufam i dzękuję.

    OdpowiedzUsuń
  45. Swięta Siostro Faustyno poprzez Twoje wstawiennictwo uproś mi łaskę uwolnienia od choroby kobiecej mojej mamy Cecylii oraz Ireny i wypraszaj łaski dla Marzeny oby Bóg Miłosierny w którym pokładamy nadzieję pokrzepił nas i wlał nadzieję w nasze strapione serca.Jezu Ufamy Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  46. Święta Siostro Faustyno błagam - wstaw się za moim synem i wyproś mu łaskę wyzwolenia z nałogu alkoholowego.

    OdpowiedzUsuń
  47. Błagam o modlitwę za mojego szwagra Arkadiusza o powrót do zdrowia - od kilku dni leży na intensywnej terapii, balansuje między życiem a śmiercią, jest w śpiączce, po wypadku samochodowym. stan jest bardzo poważny, lekarz nie dał nadziei. Dlatego zwracam się do Was ludzi modlitwy z prośbą abyście wstawili się u Jezusa najlepszego lekarza za Arkadiuszem, bo tylko On może uczynić cud uzdrowienia w Nim nasza nadzieja.
    „Wszystko, o co na modlitwie prosicie, stanie się wam, tylko wierzcie, że otrzymacie” Mk 11,24b Proszę Was o wasze modlitwy i wsparcie oraz o poproszenie waszych przyjaciół modlitwę w tej intencji. Bóg zapłać za Wasze modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
  48. Św Siostro Faustyno błagam ulituj się spraw by Piotr poznał właściwą dziewczynę błagam nie odmawiaj ufam bezgranicznie .

    OdpowiedzUsuń
  49. Święta Siostro Faustyno, bardzo proszę o wstawiennictwo i modlitwę w intencji zdrowia i szczęścia dla mojego wnuka Jakuba, który ma w tej chwili problemy zdrowotne i potrzebuje Twojej pomocy. JEZU UFAM TOBIE!

    OdpowiedzUsuń
  50. Proszę o modlitwę za mojego ukochanego, o łaskę pojednania i przebaczenia dla nas oraz o prawdziwą miłość między nami, która potrafi wszystko przetrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  51. święta siostro Faustyno, proszę wybłagaj mi u Boga łaskę nawrócenia i pokuty, nie widzę nadziei, również na zbawienie. Proszę pomóż mi wrócić i odpokutować, proszę również w intencji moich bliskich których zniszczyłam przez mój grzech. Niech Bóg okaże nam łaskę i pomoże powstać z upadku

    OdpowiedzUsuń
  52. Gorąco proszę o wybłaganie u Miłosiernego Jezusa za przyczyną świętej Siostry Faustyny zdrowia dla mojej rodziny, a szczególnie córki Natalii by po odzyskaniu zdrowia wreszcie mogła cieszyć się życiem.
    Bóg zapłać za modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
  53. Św. Faustyno błagam wstaw się za moje małżeństwo. Wyproś Pana Boga o ratunek aby na nowo scalić nasz związek, aby mój mąż wrócił.

    OdpowiedzUsuń
  54. ukochana Siostro Faustyno módl się i błagaj Pana Jezusa o uzdrowienie mojego synka Michasia proszę Cię o to gorąco matka

    OdpowiedzUsuń
  55. Św Siostro Faustyno błagam o łaski dla syna .Ufam Tobie bez Twojego wstawiennictwa nie jestem godna uprosić Jezusa Miłosiernego .

    OdpowiedzUsuń
  56. sw.Faustyno prosze o modlitwe wstawiennicza o laske zdrowia i wsparcia w pokonaniu wszelkich trudnosci zyciowych dla mojego syna aby odzyskal radosc ,satysfakcje tego co robi ,aby jego ciezka praca byla doceniona,a marzenia sie spelnily,aby byl szczesliwy i ja jego matka tez bede niezmiernie szczesliwa .Bog zaplac

    OdpowiedzUsuń
  57. Swieta Siostro Faustyno Tobie Nasz Pan niczego nie odmowi blagam Cie i prosze abs uprosila mi laske zostania zona Wojtka Cierniaka bysmy byli z soba bardzo szczesliwi i bysmy mogli cieszyc sie potomstwem i swoja miloscia. Kochana Siostro Faustyno prosze Cie rowniez by on uszanowal moje dziewictwo i by sam wyszedl z inicjatywa czystosci przedmalzenskiej ktora to stala sie przyczyna naszego rozstania. Wierze i goraco ufam ze nie zostawisz mnie samej i wyprosisz mi ta wielka laske na chwale Pana Naszego Jezusa Chrystusa i nasza. Jezu Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  58. Święta siostro Faustyno, moja najbardziej ukochana święta, wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia dla mojej żony Wiesi. Błagam

    OdpowiedzUsuń
  59. Błagam Cię o zdanie egzaminu maturalnego z matematyki.

    OdpowiedzUsuń
  60. Święta siostro Faustyno, proszę o potrzebne laski dla mojego syna Karola aby znalazł swoje miejsce w życiu wśród dobrych ludzi, dobrą pracę i miłość. Proszę o błysk geniuszu Ducha Świętego aby zawsze potrafił wybierać najlepsze rozwiązania w sporcie i w życiu. Bardzo proszę...

    OdpowiedzUsuń
  61. Święta Siostro Faustyno! Pokornie proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Boga, żebym znowu wróciła do zdrowia, jeśli jest taka Jego wola. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  62. Święta siostro Faustyno! Potrzebuję Twojego wstawiennictwa u Naszego Pana aby moja córka Aleksandra wróciła do zdrowia. To jest największe marzenie rodziców - mieć zdrowe dzieci. Proszę Cię o to w imię Jezusa Chrystusa. Jezu, ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  63. Św. Faustyno wyproś u Boga zdrowie dla syna Jakuba i pomyślne wyniki badań.

    OdpowiedzUsuń
  64. Św.Faustyno proszę daj mi siłę i wiarę abym mogła pokonać przeciwności losu .
    Zdrowie i mądrość dla mojego chrześniaka,moich dzieci i wnuków.
    Jesu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  65. SWIETA SIOSTRO FAUSTYNO POMÓŻ MI ABY WIARA W BOZE MILOSIERDZIE ZAPUSCILA WE MNIE KORZENIE

    OdpowiedzUsuń
  66. Swieta siostro faustyno wstawiaj sie za całą moją rodziną i umocnij mnie w przekonaniu ze boże miłosierdzie jest nieskończone.

    OdpowiedzUsuń
  67. Św.Faustyno proszę o uproszenie łask w sprawach Bogu znanych.

    OdpowiedzUsuń
  68. Święta Faustyno wybłagaj u Pana Jezusa dla naszego syna Tomasza oraz Kuby cud uzdrowienia z choroby nowotworowej.

    OdpowiedzUsuń
  69. Święta Faustyno wybłagaj u Pana Jezusa najlepszego lekarza cud uzdrowienia dla naszego syna Tomasza oraz Kuby i Natalii z choroby nowotworowej. Uproś nam wiarę i nadzieję oraz pomoc w tej trudnej sytuacji. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  70. Swieta Faustyno, wyblagaj u Pana Jezusa abym wyzdrowiala. Trace juz sily.

    OdpowiedzUsuń
  71. Święta Faustyno wyproś u Pana Jezusa cud uzdrowienia z choroby nowotworowej naszego syna Tomasza. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  72. Święta Faustyno, uproś u Boga łaskę potomstwa dla Sylwii i Piotra. Ty możesz wiele w przeciwieństwie do nas grzeszników.

    OdpowiedzUsuń
  73. Święta Faustyno, pod Twoją opiekę oddałam moja rodzinę i dlatego teraz z jeszcze większą ufnością zwracam się do Ciebie z prośbą o łaskę uzdrowienia i zdrowia dla mojej córki Weroniki. Ufam, że mozesz święta Faustyno udzielić tej łaski i daru, bo otrzymałaś takie przyzwolenie od samego Jezusa Miłosiernego, który jest Samym Miłosierdziem i Dobrocią dla nas biednych ludzi. Dziękuję Ci Faustyno za Twoje życie i że dzięki Tobie poznaliśmy Miłosierdzie Boże w przystępny sposób dla grzeszników. Jezu ufam Tobie. Święta Faustyno módl się za nami grzesznymi i potrzebującymi litości i miłosierdzia w naszej ziemskiej wędrowcem.

    OdpowiedzUsuń
  74. Sw. Faustyno proszę o wsparcie w cierpieniu w tęsknocie za Przemkiem. Proszę z całego serca aby Przemek wrócił do mnie.

    OdpowiedzUsuń